Reklama
Rozwiń
Reklama

Co dalej z biurami? Każdy kryzys stwarza szanse

Najbliższy czas upłynie pod znakiem elastycznego dostosowywania się branży do sytuacji naznaczonej pandemią. Stoimy jednak przed wielką szansą przyciągnięcia firm, które dziś prowadzą operacje w Azji.

Aktualizacja: 23.07.2020 21:25 Publikacja: 23.07.2020 19:37

Praca zdalna w kryzysie zdała egzamin, ale wątpliwe, by przyjęła się w takiej skali na dłużej

Praca zdalna w kryzysie zdała egzamin, ale wątpliwe, by przyjęła się w takiej skali na dłużej

Foto: materiały prasowe

Członkowie Polskiej Izby Nieruchomości Komercyjnych (PINK) – deweloperzy, właściciele, doradcy – podczas środowej telekonferencji pochylili się nad bieżącą sytuacją i perspektywami rynku biurowego w Polsce. Jednym z mocniej akcentowanych wątków była szansa, jaką stworzyła pandemia.

Polska od dawna jest rynkiem, na którym lokalizowane są centra usług wspólnych czy outsorcingu (z ang. BPO i SSC). To m.in. jest powód rozwoju tzw. rynków regionalnych, czyli aglomeracji poza Warszawą. Atutami są wysokie kompetencje pracowników i niższe koszty pracy.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Nowoczesne biura dla państwowych instytucji. Są konsolidacje
Nieruchomości
Spółdzielnie zbudują zasób dostępnych mieszkań?
Nieruchomości
Elewator we Wrocławiu wraca do gry. Powstaną mieszkania i lofty
Nieruchomości
Invesco Real Estate kupuje centrum logistyczne na Śląsku
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Nieruchomości
Grupa Dom Development pewna rekordu sprzedaży mieszkań. Ale na rynku ciągle niespokojnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama