Reklama
Rozwiń
Reklama

Usługi reklamowe z zaostrzonym rygorem

Posiadanie certyfikatu rezydencji nie wystarcza, aby płatność za prawo do promowania się na portalu społecznościowym realizowane przez jego zagranicznego operatora korzystała z preferencji przewidzianych umową o unikaniu podwójnego opodatkowania.

Publikacja: 14.02.2020 12:39

Usługi reklamowe z zaostrzonym rygorem

Foto: 123RF

Tak wynika z interpretacji Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z 24 lipca 2019 r. (0111-KDIB1-1.4010.218.2019.1.BS).

Spółka prowadzi działalność w obszarze IT: jest właścicielem portalu internetowego, oferuje też usługi z zakresu pozycjonowania stron. W celu promocji swojego biznesu, spółka nabywa od niepowiązanych dostawców z zagranicy usługi reklamowe. W szczególności, podmiot z siedzibą w Irlandii udostępnia spółce możliwości promowania się na popularnym portalu społecznościowym poprzez wyświetlanie treści określonych przez spółkę wskazanym członkom grupy docelowej.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Sądy i trybunały
Awantura w Trybunale Stanu. Jest śledztwo ws. naruszenia nietykalności cielesnej
Podatki
Darowizna od rodzica powinna iść na konto dziecka. Bo fiskus ją opodatkuje
Prawo drogowe
RPO chce ważnej zmiany dla kierowców przyłapanych przez fotoradar
Sądy i trybunały
Jest decyzja SN ws. sędziego Jakuba Iwańca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Nieruchomości
Koniec z anonimowym przeglądaniem ksiąg wieczystych. Rykoszetem dostaną notariusze
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama