Co trzecie gospodarstwo kupuje żywność online

W pierwszym półroczu 2020 r. Polacy zwiększyli wydatki na produkty FMCG w internecie aż 53 proc. – wynika z danych GfK Polonia, udostępnionych „Rzeczpospolitej".

Aktualizacja: 06.08.2020 06:19 Publikacja: 05.08.2020 21:00

Zakupy internetowe są coraz popularniejsze w kolejnych sektorach rynku. Stopniowo podbijają również

Zakupy internetowe są coraz popularniejsze w kolejnych sektorach rynku. Stopniowo podbijają również rynek spożywczy

Foto: shutterstock

Pandemia wywraca do góry nogami zwyczaje zakupowe Polaków, nawet w kategoriach, w których dotąd zmieniało się niewiele. W efekcie choć konsumenci długo nie chcieli się przekonać do kupowania produktów spożywczych online, to z powodu wirusa i ograniczeń na zakupach wielu postawiło na taką opcję.

Czytaj także: Polacy szturmują e-sklepy. Największy wzrost w Europie

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Handel
Trump grozi Kanadzie 35-procentowym cłem
Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama