Pampers rozpoczyna instalację przewijaków w męskich toaletach

Ojcowie też zmieniają dzieciom pieluchy, a mimo to w męskich toaletach nie ma specjalnych miejsc z przewijakami. Pampers postanowił to zmienić.

Aktualizacja: 16.06.2019 10:49 Publikacja: 16.06.2019 10:27

Pampers rozpoczyna instalację przewijaków w męskich toaletach

Foto: Bloomberg

Pampers poinformował, że rozpoczyna instalację 5 tysięcy przewijaków w toaletach dla mężczyzn na terenie Stanów Zjednoczonych oraz Kanady. To część nowej kampanii reklamowej firmy, która zachęca ojców do dzielenia się chwilami z dziećmi podczas zmiany pieluchy.

Producent pieluszek wraz z firmą Koala Kare, zaczną realizację projektu w lokalizacjach z największymi potrzebami, m.in. w takich miastach takich jak Cincinnati, Dallas i Detroit, w toaletach w miejscach publicznych, parkach oraz bibliotekach - informuje CNN.

Dodatkowo około 500 lokalizacji ma otrzymać nowe stoły do przewijania w ciągu najbliższych kilku tygodni.

Firma poinformowała, że do rozpoczęcia akcji zainspirował ja post ojca z Florydy, który na Instargramie opublikował zdjęcie jak usiłuje w męskiej toalecie w Jacksonville zmienić pieluchę swojemu dziecku. Donte Palmer opublikował zdjęcie i napisał, że ma dość takich sytuacji. Inni ojcowie mu przytaknęli i też zaczęli publikować swoje zdjęcia w męskich toaletach, kiedy próbują przewinąć dziecko w mocno spartańskich warunkach.

Palmer współpracuje teraz z Pampersem. Jednym z partnerów jest też John Legend, popularny w USA muzyk, producent muzyczny i aktor, a prywatnie ojciec dwójki małych dzieci. Akcja ma na celu nie tylko ułatwienie życia ojcom, ale także przekonać mężczyzn, że zmienianie dzieciom pieluch, to także ich zadanie i obowiązek.

Pampers poinformował, że rozpoczyna instalację 5 tysięcy przewijaków w toaletach dla mężczyzn na terenie Stanów Zjednoczonych oraz Kanady. To część nowej kampanii reklamowej firmy, która zachęca ojców do dzielenia się chwilami z dziećmi podczas zmiany pieluchy.

Producent pieluszek wraz z firmą Koala Kare, zaczną realizację projektu w lokalizacjach z największymi potrzebami, m.in. w takich miastach takich jak Cincinnati, Dallas i Detroit, w toaletach w miejscach publicznych, parkach oraz bibliotekach - informuje CNN.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Kup teraz
Handel
Wojna Lidla i Biedronki zwiększy długi sklepów
Handel
LPP podnosi rękawicę i odpiera zarzuty Hindenburg
Handel
Coraz ostrzejsza walka Lidla i Biedronki. To będzie tania Wielkanoc?
Handel
Lidl ponownie uderza w Biedronkę. Co zarzuca konkurentowi niemiecka sieć?
Handel
Prezes LPP uspokaja inwestorów. Akcje odbijają po załamaniu