Reklama
Rozwiń

#RZECZoBIZNESIE: Grzegorz Łaptaś: Każdy stara się Euro 2016 wykorzystać

Są takie branże, które – nawet gdyby nie chciały – na Euro 2016 zarobią – uważa Grzegorz Łaptaś, ekspert firmy PwC.

Aktualizacja: 14.06.2016 12:55 Publikacja: 14.06.2016 12:32

#RZECZoBIZNESIE: Grzegorz Łaptaś: Każdy stara się Euro 2016 wykorzystać

Foto: Rzeczpospolita

– Są dwa sposoby oglądania meczów – tłumaczy Łaptaś. – W domu, i „na mieście". – Na oglądaniu filmów w domu zarabiają głównie producenci słonych przekąsek, tj. chipsów, orzeszków, itp. – objaśnia i dodaje, że na Euro jednak najbardziej wygrywają producenci piwa.

Część meczów jest jednak kodowana. – Tutaj zarabia branża usługowa – mówi Łaptaś. – Gastronomia, która i tak dobrze się rozwija, z racji bogacenia się społeczeństwa, ale również serwisy, które organizują dostawy do restauracji – kontynuuje.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Trump grozi Kanadzie 35-procentowym cłem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Handel
Grupa VRG na zakupach. W.Kruk przejmie znaną sieć butików
Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama