Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Grzegorz Łaptaś: Każdy stara się Euro 2016 wykorzystać

Są takie branże, które – nawet gdyby nie chciały – na Euro 2016 zarobią – uważa Grzegorz Łaptaś, ekspert firmy PwC.

Aktualizacja: 14.06.2016 12:55 Publikacja: 14.06.2016 12:32

#RZECZoBIZNESIE: Grzegorz Łaptaś: Każdy stara się Euro 2016 wykorzystać

Foto: Rzeczpospolita

– Są dwa sposoby oglądania meczów – tłumaczy Łaptaś. – W domu, i „na mieście". – Na oglądaniu filmów w domu zarabiają głównie producenci słonych przekąsek, tj. chipsów, orzeszków, itp. – objaśnia i dodaje, że na Euro jednak najbardziej wygrywają producenci piwa.

Część meczów jest jednak kodowana. – Tutaj zarabia branża usługowa – mówi Łaptaś. – Gastronomia, która i tak dobrze się rozwija, z racji bogacenia się społeczeństwa, ale również serwisy, które organizują dostawy do restauracji – kontynuuje.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
AliExpress blokuje chińskiego sprzedawcę lalek erotycznych. Przypominały dzieci
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Handel
Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości
Handel
Centra handlowe wciąż tracą klientów
Handel
Betonowe blokady i monitoring: tak wyglądają jarmarki bożonarodzeniowe w Niemczech
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Handel
Sprzedaż detaliczna w październiku w górę. Są nowe dane GUS
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama