Zalando od umowy z marką Adidas rozpoczyna współpracę z tradycyjnymi sklepami

Największy w Europie e-sklep zaczyna współpracować z tradycyjnymi, by szybciej dostarczać zamówienia.

Publikacja: 09.06.2016 06:55

Zalando od umowy z marką Adidas rozpoczyna współpracę z tradycyjnymi sklepami

Foto: 123RF

Dotychczas stosunki między e-sklepami a tradycyjnymi sprzedawcami przebiegały raczej w atmosferze konfliktu i walki o rynek. Internetowi sprzedawcy oskarżani byli o zbyt wysokie obniżki cen, którym tradycyjny handel nie był w stanie sprostać. Jednak teraz ich stosunki zaczynają się zmieniać, co widać po strategii Zalando, największego internetowego sprzedawcy w Europie, którego roczne przychody to już 3 mld euro.

Firma rozpoczyna właśnie nowatorski projekt współpracy ze sklepami, właśnie zawiązała sojusz z marką Adidas. Klient kupujący przez specjalną aplikację będzie mógł wybierać spośród oferty współpracujących sklepów tradycyjnych. Dzięki temu może liczyć na znacznie szybsze dostarczenie zamówionego towaru.

Pozostało 82% artykułu

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Handel
Biedronka atakuje Lidla w walce o VAT. Kto zamrozi więcej cen?
Handel
Właściciel Milki troszczy się o Rosjan. „Nie możemy przestać dostarczać żywności”
Handel
LPP: nie handlujemy w Rosji od dwóch lat, ale wciąż zarabialiśmy
Handel
Krótsze godziny otwarcia sklepów w Wielką Sobotę. Gdzie zrobić zakupy w Wielkanoc?
Handel
Właściciel Sinsay i Reserved z rekordowymi wynikami. Nowe dane o sprzedaży w Rosji