Grupa LPP zanotowała w marcu 466 mln zł przychodów, o 12 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu 2016 r. Po trzech pierwszych miesiącach br. przychody odzieżowej grupy, do której należą takie marki jak Reserved, House, czy Sinsay, zamknęła się sumą 1,356 mld zł, o 15,5 proc. wyższą niż w I kw. ub.r.

LPP poprawiło – zgodnie z zamierzeniami zarządu na ten rok – rentowność. Marżą brutto na sprzedaży grupy rok do roku poprawiła się o 8 pkt. proc. i wyniosła 60 proc. W całym 2017 r. zarząd spodziewa się marży w przedziale 52-53 proc.

Gros przychodów LPP wypracowują tradycyjne sklepy. Ich powierzchnia handlowa w marcu wynosiła 913 tys. m kw.. o 7 proc. więcej niż w marcu 2016 r. Plany przedstawione w lutym zakładają, że w tym roku metraż sklepów grupy urośnie o 12 proc. rok do roku.

Na tle łącznych przychodów, obroty ze sprzedaży odzieży przez Internet były nadal relatywnie niewielkie, ale dość szybko rosną: wyniosły w marcu 19,3 mln zł, o 63 proc. więcej niż rok wcześniej. W ciągu trzech miesięcy wyniosły 54,3 mln zł, o 98,2 proc. więcej niż w tym samym okresie 2016 r.