- Część warszawskich przewoźników opóźniła swój wyjazd w trasę. Podjęte zostały negocjacje celem wyjaśnienia zaistniałej sytuacji i zapewnienia jak najwyższego serwisu dla naszych klientów. W obecnej chwili możemy stwierdzić, że rozmowy przyniosły efekty i wszyscy kurierzy wyjechali w trasę - komentuje Magdalena Bugajło, dyrektor ds. komunikacji w DHL Parcel.
Zapewniła przy tym, że spółka dołoży wszelkich starań, aby klienci otrzymali zamówione przez siebie paczki na czas.
Ale problemy z realizacją zamówień mają również inne firmy kurierskie. Sendit – broker kurierski – napisał na swojej stronie internetowej, że w związku z okresem świątecznym liczba paczek w transporcie DPD osiągnęła poziom graniczny. „Przewoźnik podjął decyzję o wstrzymaniu realizacji odbiorów kolejnych przesyłek” – czytamy.
Małgorzata Maj, Rzecznik DPD w Polsce, tłumaczy nam jednak, że problem taki wystąpił tylko w miniony czwartek i dotyczył przesyłek przyjmowanych „ad hoc”. – Problem ten został jednak już zażegnany - zapewnia.