Reklama
Rozwiń
Reklama

Płociński: PR-oblem mBanku

Reklamująca znaną markę instagramerka dokonała aktu wandalizmu. Choć firma nie jest temu winna, to czy w dzisiejszych czasach może nie poczuwać się do odpowiedzialności?

Aktualizacja: 13.05.2019 20:16 Publikacja: 13.05.2019 19:06

Płociński: PR-oblem mBanku

Foto: Fotorzepa

Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy. Julia Słońska pochwaliła się filmikiem, na którym niszczy młotkiem rzeźbę w warszawskiej Dolinie Szwajcarskiej. Przyznała później, że chciała się po prostu pobawić w realu w... Minecrafta, czyli grę wideo, w której się buduje i niszczy różne obiekty.

Internauci szybko odkryli, że instagramerka wystąpiła wcześniej w skierowanym do młodzieży spocie mBanku. I równie szybko okrzyknęli ją twarzą reklamową tej firmy. Wśród tysięcy komentarzy w wielu powtarzało się, że skoro mBank budował swój przekaz marketingowy na sławie influencerki, to teraz musi wziąć odpowiedzialność za jej bulwersujące zachowanie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie polityczno - społeczne
Aleksander Hall: Nie wszyscy wielbiciele profesora Adama Strzembosza – obrońcy praworządności, chcieli go słuchać. A szkoda
Opinie polityczno - społeczne
Jacek Nizinkiewicz: Donald Tusk i Jarosław Kaczyński szykują sobie koalicjantów
Opinie polityczno - społeczne
Zuzanna Dąbrowska: W Sejmie trzeba wprowadzić pełną prohibicję
Opinie polityczno - społeczne
Gen. Leon Komornicki: Rosja wchodzi powoli w trzeci etap wojny hybrydowej
felietony
Marek A. Cichocki: Wielki, dziś zapomniany, triumf polskości
Reklama
Reklama