Reklama

Płociński: PR-oblem mBanku

Reklamująca znaną markę instagramerka dokonała aktu wandalizmu. Choć firma nie jest temu winna, to czy w dzisiejszych czasach może nie poczuwać się do odpowiedzialności?

Aktualizacja: 13.05.2019 20:16 Publikacja: 13.05.2019 19:06

Płociński: PR-oblem mBanku

Foto: Fotorzepa

Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy. Julia Słońska pochwaliła się filmikiem, na którym niszczy młotkiem rzeźbę w warszawskiej Dolinie Szwajcarskiej. Przyznała później, że chciała się po prostu pobawić w realu w... Minecrafta, czyli grę wideo, w której się buduje i niszczy różne obiekty.

Internauci szybko odkryli, że instagramerka wystąpiła wcześniej w skierowanym do młodzieży spocie mBanku. I równie szybko okrzyknęli ją twarzą reklamową tej firmy. Wśród tysięcy komentarzy w wielu powtarzało się, że skoro mBank budował swój przekaz marketingowy na sławie influencerki, to teraz musi wziąć odpowiedzialność za jej bulwersujące zachowanie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Opinie polityczno - społeczne
Niezauważalne sukcesy rządu. Dlaczego ekipa Donalda Tuska sprzedaje tylko złe wiadomości?
Opinie polityczno - społeczne
Na decyzji Andrzeja Dudy w sprawie Roberta Bąkiewicza zyska Konfederacja
Opinie polityczno - społeczne
Estera Flieger: „Nasi chłopcy”, nasza prowokacja, nasza histeria
Opinie polityczno - społeczne
Nadciąga polityczny armagedon: Konfederacja i Razem zastąpią PiS i PO
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Opinie polityczno - społeczne
Marek Migalski: Pożytki z Karola Nawrockiego
Reklama
Reklama