Reklama

Płociński: PR-oblem mBanku

Reklamująca znaną markę instagramerka dokonała aktu wandalizmu. Choć firma nie jest temu winna, to czy w dzisiejszych czasach może nie poczuwać się do odpowiedzialności?

Aktualizacja: 13.05.2019 20:16 Publikacja: 13.05.2019 19:06

Płociński: PR-oblem mBanku

Foto: Fotorzepa

Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy. Julia Słońska pochwaliła się filmikiem, na którym niszczy młotkiem rzeźbę w warszawskiej Dolinie Szwajcarskiej. Przyznała później, że chciała się po prostu pobawić w realu w... Minecrafta, czyli grę wideo, w której się buduje i niszczy różne obiekty.

Internauci szybko odkryli, że instagramerka wystąpiła wcześniej w skierowanym do młodzieży spocie mBanku. I równie szybko okrzyknęli ją twarzą reklamową tej firmy. Wśród tysięcy komentarzy w wielu powtarzało się, że skoro mBank budował swój przekaz marketingowy na sławie influencerki, to teraz musi wziąć odpowiedzialność za jej bulwersujące zachowanie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie polityczno - społeczne
Marek A. Cichocki: Od reparacji mogą zależeć relacje między Polską i Niemcami
analizy
Marek Kozubal: Alert RCB o zagrożeniu uderzeniem z powietrza. To dopiero początek
Opinie polityczno - społeczne
Bogusław Chrabota: Dziedzictwo Jerzego Giedroycia
Opinie polityczno - społeczne
Jacek Czaputowicz: Czy Rosja zaatakuje nas w nocy dronami?
Opinie polityczno - społeczne
Marek Kozubal: Rosyjskie drony nad Polską. Co trzeba poprawić?
Reklama
Reklama