Reklama
Rozwiń
Reklama

Witold M. Orłowski: Porada Marka Twaina

Zgodnie ze słownikową definicją felietony powinny być zwięzłe, aktualne, ale jednocześnie lekkie i dowcipne.

Aktualizacja: 11.03.2020 23:02 Publikacja: 11.03.2020 21:00

Witold M. Orłowski: Porada Marka Twaina

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

W miarę sił staram się tej zasady trzymać. Niestety, właśnie zauważyłem, że od miesięcy piszę swoje ekonomiczne felietony niemal wyłącznie w stylu kasandrycznym i poważnym. Tłumaczą mnie nieco okoliczności, ale z profesjonalnego punktu widzenia jest to jednak błąd w sztuce. Rasowy felietonista, nawet walcząc z falami w czasie biblijnego potopu, wyryłby na glinianej tabliczce dowcipny tekścik o babilońskich kapłanach, którzy przepowiadali piękną, słoneczną pogodę – i jak zwykle się pomylili.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Wyścig Rosji z czasem
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Opinie Ekonomiczne
Złoto dla tych, którzy docenią silversów
Opinie Ekonomiczne
Jak zbudować energetykę rozproszoną w Polsce
Opinie Ekonomiczne
Prof. Koźmiński: Inżynierowie chaosu
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Mercosur, czyli jak zamienić strach na szansę
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama