Aktualizacja: 05.12.2018 17:50 Publikacja: 05.12.2018 15:53
Foto: stock.adobe.com
Profesor przygotował analizę cyfrowej strategii kampanii zwolenników brexitu, z której wynika, że w ostatnich dniach przed referendum miała ona dotrzeć do dziesiątków milionów osób, już po przekroczeniu dopuszczalnego limitu wydatków na kampanię. Zdaniem prof. Howarda mogło mieć to wpływ na wynik referendum.
Sąd Najwyższy Zjednoczonego Królestwa ma przed świętami orzec, czy wyniki referendum powinny zostać uznane za nieważne, ze względu na złamanie prawa przez organizatorów kampanii za wyjściem z UE.
24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarową inwazję na Ukrainę. Na poniedziałek zaplanowana jest rozmowa...
Meksykański żaglowiec marynarki wojennej, który odbywał trasę charytatywną po całym świecie, uderzył w Most Broo...
24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarową inwazję na Ukrainę. W rozmowach delegacji z Rosji i Ukrainy...
24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarową inwazję na Ukrainę. 15 maja w Stambule dojdzie do negocjacji...
24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarową inwazję na Ukrainę. W Brukseli w środę spotykają się szefowi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas