Inwestycje w e-commerce kosztują

Grupa Gino Rossi poświęca zyski, a CCC sprzedało inwestorom nowe akcje, aby rozwijać internetowy kanał sprzedaży.

Publikacja: 10.09.2017 20:09

Inwestycje w e-commerce kosztują

Foto: 123RF

W ciągu trzech miesięcy zakończonych 30 czerwca obuwniczo-odzieżowa grupa Gino Rossi wykazała 84,7 mln zł przychodów, 7 mln zł zysku operacyjnego powiększonego o amortyzację (EBITDA) i 4,4 mln zł zysku netto.

Mimo że EBITDA była niższa niż przed rokiem o 5,5 proc., to – podobnie jak przychody – była wyższa od średniej prognoz analityków z biur maklerskich. W efekcie w piątek notowania akcji Gino Rossi zyskiwały na giełdzie w Warszawie na wartości około 3 proc., do 1,81 zł. Z czasem entuzjazm inwestorów wyhamował i na zamknięciu sesji akcja Gino była droższa o 1,74 proc. niż w czwartek.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Polskie start-upy bez pieniędzy, odbudowa Ukrainy i współpraca Paryża z Londynem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes
Pepco więcej sprzedaje i rusza ze skupem akcji
Biznes
102 przypadki konfiskaty prywatnych majątków w Rosji. Miliardy dolarów na wojnę
Biznes
Największy atak na Ukrainę, InPost z kolejnym przejęciem, Polska celem hakerów
Biznes
Czy grozi nam cybernetyczna kapitulacja? Wojna w internecie się nasila
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama