Aktualizacja: 18.02.2019 16:39 Publikacja: 18.02.2019 11:48
Foto: Bloomberg
Banki Nomura i Credit Suisse poinformowały swych pracowników od M&A w Londynie, że w takim scenariuszu będą musieli korzystać z pomocy unijnych kolegów podczas rozmów z klientami na kontynencie europejskim jako doradców od procedur i regulowanych produktów (pożyczek, obligacji).
- Istnieje mnóstwo spraw wymagających przestrzegania przepisów, których należy trzymać się przy zawieraniu transakcji o fuzji czy przejęciu —stwierdził partner od usług finansowych w Clifford Chance, Simon Gleeson. — Problem w tym, że na początku rozmowy człowiek nie ma pojęcia, jak sfinansuje tę umowę i technicznie biorąc, trzeba by mówić klientowi co 5 minut: - Ach, nie mogę tego, nie mogę tamtego, co jest trochę denerwujące - dodał.
W Banku Millennium liczba ugód z frankowiczami spadła kwartał do kwartału, ale liczba nowych roszczeń od klientó...
Wyjście z Polski dużej hiszpańskiej grupy Santander pokazuje, że nawet na wydawałoby się poukładanym rynku wszys...
Bank ING BSK zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku. Trudniejsze mogą być kolejne mie...
Litewska sejmowa komisja antykorupcyjna oczekuje od Banku Litwy wyjaśnień w sprawie firmy, która przeprowadziła...
Bank zanotował w I kwartale wysoki wzrost popytu ze strony klientów biznesowych. Klienci indywidualni nie dopisa...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas