W związku z przedłużającymi się pracami związanymi z przywróceniem pełnej dostępności bankowości internetowej Pocztowy24, Bank umożliwił Klientom bezpłatne dokonywanie przelewów w placówkach własnych, sieci placówek pocztowych oraz przez Infolinię. Bank chce w ten sposób zrekompensować klientom chwilowy brak dostępu do bankowości internetowej.

- Do czasu uzyskania pełnej wydajności bankowości internetowej, realizacja operacji bankowych, takich jak: wpłaty, wypłaty, przelewy, sprawdzania salda rachunków czy innych, niezmiennie realizowana jest z wykorzystaniem pozostałych kanałów kontaktu z bankiem, w tym 4600 placówek Banku i Poczty i poprzez infolinię nr 801 100 500 – mówi Bartosz Trzciński z Biura Prasowego Banku Pocztowego. Poza tym godziny pracy Infolinii zostały wydłużone do godziny 24:00.

- Jednocześnie udostępniamy Klientom przelewy zlecane w naszej sieci naziemnej i Infolinii bez opłat. Chcemy między innymi w ten sposób zrekompensować czasowy brak dostępu do bankowości internetowej. O szczegółach informujemy Klientów na naszej stronie www – dodaje Bartosz Trzciński.

Klienci mogą też cały czas płacić i wypłacać pieniądze z użyciem kart płatniczych banku. Jednocześnie bank przypomina, że realizowane zlecenia księgowane są z właściwą dla transakcji datą. Wszelkie reklamacje klientów związane z zaistniałą sytuacją zostaną rozpatrzone w trybie przyspieszonym.

Klienci Banku Pocztowego od poniedziałku nie mają dostępu do swoich kont przez internet. Klienci od wczoraj nie są w stanie zalogować się do swoich kont. Mogą natomiast dokonywać transakcji przy użyciu kart płatniczych i korzystać z bankomatów. Przyczyną awarii systemu bankowości internetowej są prowadzone przez weekend prace konserwacyjne w banku.