W piątek w stolicy ruszy nowy salon ze sprzętem elektronicznym. Na półkach - ok. 6 tys. produktów - ale żadnego z nich nie można po prostu wrzucić do koszyka.
- Nasi klienci przy wejściu do sklepu dostaną tablet ze specjalnym oprogramowaniem – tłumaczy prezes zarządu Komputronik S.A. Wojciech Buczkowski. - Za jego pomocą sprawdzą ceny i zamówią produkt, który ich interesuje. Jeśli będą mieli wątpliwości, mogą zapytać jednego z ponad 40 konsultantów, których zatrudniliśmy.
W nowym sklepie nie ma również kasjerów. Za zakupy zapłacimy kartą u doradcy lub gotówką w specjalnym wpłatomacie. Towar dostaje się w specjalnej strefie wydań.
W salonie zostały wydzielone specjalne strefy: Strefa Gier oraz Strefa Wiedzy. Każda z nich będzie dostosowana do potrzeb użytkowników. Strefa Gier stworzona została z myślą o codziennej rozrywce i licznych turniejach gier, ale także na potrzeby premier najnowszych produkcji. Klientów będzie tu wspierał przyjazny zespół miłośników gier. Pomieszczenie ma charakterystyczną aranżację – przyciemnione światło, klimatyczną muzykę i ciekawą ekspozycję komputerów, konsol, gier i akcesoriów.
Z kolei Strefa Wiedzy to miejsce warsztatów, spotkań, premier produktów oraz konferencji prasowych i spotkań branżowych z udziałem producentów i klientów.