Reklama
Rozwiń
Reklama

Kampania bez fajerwerków z pieniędzy państwowych firm

Fundacje spółek Skarbu Państwa zaangażowały się w kampanię referendalną, jednak nie na takim poziomie, jak obawiała się opozycja.

Aktualizacja: 16.10.2023 06:06 Publikacja: 16.10.2023 03:00

Kampania bez fajerwerków z pieniędzy państwowych firm

Foto: Wojciech Stróżyk/REPORTER

„15 października referendum o Polsce. Głosujesz = decydujesz” – tak wyglądała okładka magazynu „Polska cafe” rozdawanego tuż przed dniem wyborów i referendum na stacjach Orlenu. Na tankujących czekały też ulotki z podobnym napisem, nieoznaczone nazwą podmiotu, który je wydrukował. To tylko jeden z przykładów zaangażowania spółek Skarbu Państwa w kampanię referendalną lub choćby frekwencyjną przed referendum. Jednak nie było ono tak duże, jak spodziewała się opozycja.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Wybory
Pojawi się nowa kratka na kartach do głosowania? Takim pomysłem zajmie się Senat
Wybory
Po wyborach prezydenckich. Mężyk: Erozja PO odsłoni jej elektorat na zabiegi Konfederacji
Wybory
Dlaczego wciąż rozmawiamy o ważności wyborów?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Wybory
Podcast „Pałac Prezydencki”: Snus, ustawki i korale – jak symbole i emocje zdominowały wybory 2025
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama