Reklama
Rozwiń
Reklama

Trzecia Droga na koniec kampanii na celowniku PiS. Jarosław Kaczyński zmienił taktykę

PiS chce zawalczyć o część wyborców PSL – wynika z naszych informacji. Stąd zmiana taktyki w ostatnich dniach.

Aktualizacja: 06.10.2023 12:35 Publikacja: 06.10.2023 03:00

Szymon Hołownia: Jarosław Kaczyński, którego partia od kilku dni wściekle atakuje Trzecią Drogę, pok

Szymon Hołownia: Jarosław Kaczyński, którego partia od kilku dni wściekle atakuje Trzecią Drogę, pokazuje, że nas się boi

Foto: PAP/Marcin Bielecki

Tydzień przed ciszą wyborczą jednym z najważniejszych tematów kampanii wyborczej jest sytuacja Trzeciej Drogi – koalicyjnego komitetu PSL i Polski 2050. W ostatnich dniach oliwy do ognia dolał PiS. – Pamiętacie Kosiniaka-Kamysza, jak temu Jażdżewskiemu klaskał? Pamiętacie? Więc właśnie, to są ich poglądy. To formacja w gruncie rzeczy skrajnie antyklerykalna – powiedział prezes PiS Jarosław Kaczyński w Łodzi. Jak wynika z naszych rozmów, PiS w ten sposób – poprzez przypomnienie kampanii w 2019 roku – chce spróbować sięgnąć po część konserwatywnego elektoratu PSL. – To jest wymierzone właśnie po ten segment. Tak to zidentyfikowaliśmy – mówi jeden z naszych informatorów.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Wybory
Pojawi się nowa kratka na kartach do głosowania? Takim pomysłem zajmie się Senat
Wybory
Po wyborach prezydenckich. Mężyk: Erozja PO odsłoni jej elektorat na zabiegi Konfederacji
Wybory
Dlaczego wciąż rozmawiamy o ważności wyborów?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Wybory
Podcast „Pałac Prezydencki”: Snus, ustawki i korale – jak symbole i emocje zdominowały wybory 2025
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama