Łącznie spółki Warty – życiowa i majątkowa - zebrały w tym okresie 4,9 mld zł.
Komentując wyniki firmy Jarosław Parkot, prezes TUiR „WARTA" S.A. i TUnŻ „WARTA" S.A. zaznaczył, że jego firma konsekwentnie inwestuje w rozwój oferty i poprawę procesów obsługi klientów. Chce być liderem w tych kategoriach i zapewniać serwis dopasowany do oczekiwań szerokich grup klientów. W jego ocenie innowacyjne podejście do oceny ryzyka pokazuje, że proste obniżanie cen nie musi być jedynym polem rywalizacji towarzystw. Wyjaśnia, że Warta w ubiegłym roku rozbudowała zindywidualizowany model określania cen. Na przykład obecnie przy ustaleniu wysokości składki za ubezpieczenie samochodu brane jest pod uwagę około 30 parametrów. Dzięki temu w Warcie każdy klient „płaci za siebie", czyli według swojego profilu ryzyka. To oznacza, że ostrożni klienci mogą liczyć na naprawdę atrakcyjne stawki. Do przeszłości należą na przykład jednolite stawki dla klientów do 30 roku życia.