Reklama

Dobra końcówka roku dla Liberty

Aż 73,09 mln zł udało się zebrać z rynku w formie składki w IV kwartale ubiegłego roku Liberty Ubezpieczenia. W sumie spółka zamknęła rok z wynikiem 314,84 mln zł składki zebranej od 520 tys. klientów.

Publikacja: 10.03.2015 12:14

- Oznacza to sześcioprocentowy wzrost w porównaniu do 2013 roku, podczas gdy cały rynek ubezpieczeń działu II skurczył się po III kwartałach 2014 r. o 1,8 proc. – czytamy w komunikacie. - Bardzo dobry rezultat to przede wszystkim efekt wzrostu sprzedaży ubezpieczeń dobrowolnych. Chodzi szczególnie o Autocasco – przypis pochodzący z tego produktu był o 18 proc. wyższy niż rok wcześniej, co przy spadającym rynku o 0,9 proc. (po III kwartałach) oznacza szybki wzrost udziału Liberty w tym segmencie. Firma zanotowała także wysoką, bo aż 76 proc.-ową dynamikę sprzedaży ubezpieczeń mieszkaniowych. W czwartym kwartale natomiast Liberty Ubezpieczenia po raz pierwszy zaoferowało polisy dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ubezpieczenia
Cezary Raczyński, prezes mLeasing: Czas rozwinąć żagle
Ubezpieczenia
Młodzi Polacy nie oszczędzają na emeryturę. Eksperci biją na alarm
Ubezpieczenia
Polisa z aplikacji? Będzie coraz lepiej dopasowana do potrzeb klientów
Ubezpieczenia
Coraz bliżej wielkiej fuzji PZU i Pekao? Co może czekać akcjonariuszy?
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Ubezpieczenia
Zmiany w zarządzie PZU Życie. i PZU Zdrowie. Ważnych zmian kadrowych jest więcej
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama