Aktualizacja: 21.08.2015 09:39 Publikacja: 21.08.2015 09:39
Foto: Fotorzepa, Krzysztof Lokaj klok Krzysztof Lokaj
Rozczarowanie – najpierw kolizją, a potem niesatysfakcjonującą likwidacją szkody – przeżyło to wielu właścicieli aut. Problem ten regularnie podnoszą dziennikarze, ale – jak się okazuje – nie został on dotąd należycie zdiagnozowany przez badaczy zajmujących się ubezpieczeniami. Luki w wiedzy na temat przyczyn nieadekwatności umów i nierealistycznych likwidacji szkód w ubezpieczeniach komunikacyjnych zapełni zespół badawczy pod kierownikiem dr. Marcina Kawińskiego z Katedry Ubezpieczenia Społecznego SGH, który w tym celu otrzymał grant Narodowego Centrum Nauki.
Polska nie zdecydowała się na objęcie obowiązkowym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej e-hulajnóg i e-r...
Dlaczego Grupa PZU powinna się przekształcić w Holding PZU, co dalej z Alior Bankiem i Bankiem Pekao, co stanie...
PZU złożyło do prokuratury zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Chodzi o wypłatę nienależnego o...
Grupa PZU zwiększyła w 2024 r. przychody ze sprzedaży polis do 29,4 mld zł, a zysk netto największego polskiego...
Grupa PZU zwiększyła w 2024 r. przychody ze sprzedaży polis do 29,4 mld zł. Zysk netto największego polskiego ub...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas