Reklama
Rozwiń

Kolej chce gonić samochody

Kolej wymaga nie tylko dużych inwestycji, ale i większej uwagi decydentów tworzących nowoczesny transport.

Publikacja: 01.07.2018 21:00

Podpisanie umowy o przystąpieniu Przewozów Regionalnych do Klastra Luxtorpeda 2.0, od lewej: Krzyszt

Podpisanie umowy o przystąpieniu Przewozów Regionalnych do Klastra Luxtorpeda 2.0, od lewej: Krzysztof Zgorzelski, prezes zarządu Przewozy Regionalne sp. z o.o., Adam Musiał – członek Rady Klastra „Luxtorpeda 2.0”, Mateusz Izydorek vel Zydorek, koordynator klastra.

Foto: Rzeczpospolita

MATERIAŁ POWSTAŁ PRZY WSPÓŁPRACY Z PRZEWOZAMI REGIONALNYMI SP. Z O.O.

– Po 1989 roku kolej nie poszła za pasażerem i towarem, ale zajęła pasywną postawę – mówił Krzysztof Zgorzelski, prezes Przewozów Regionalnych Sp. z o.o. podczas Forum Wizja Rozwoju, które odbywało się w Gdyni. Jego zdaniem brak przemyślanych inwestycji stał się przyczyną degradacji kolei.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Transport
LOT wycenił koszty powrotu na Ukrainę. To wydatek setek milionów dolarów
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Transport
United Airlines znów będzie latać do Izraela. Europejskie linie jeszcze czekają
Transport
Ukraina wjedzie do Polski na europejskich torach
Transport
Armagedon na lotniskach Rosji. Lecą głowy na Kremlu
Transport
Będzie z czego budować CPK. PPL mają rekordowe zyski
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama