Reklama

Kolej chce gonić samochody

Kolej wymaga nie tylko dużych inwestycji, ale i większej uwagi decydentów tworzących nowoczesny transport.

Publikacja: 01.07.2018 21:00

Podpisanie umowy o przystąpieniu Przewozów Regionalnych do Klastra Luxtorpeda 2.0, od lewej: Krzyszt

Podpisanie umowy o przystąpieniu Przewozów Regionalnych do Klastra Luxtorpeda 2.0, od lewej: Krzysztof Zgorzelski, prezes zarządu Przewozy Regionalne sp. z o.o., Adam Musiał – członek Rady Klastra „Luxtorpeda 2.0”, Mateusz Izydorek vel Zydorek, koordynator klastra.

Foto: Rzeczpospolita

MATERIAŁ POWSTAŁ PRZY WSPÓŁPRACY Z PRZEWOZAMI REGIONALNYMI SP. Z O.O.

– Po 1989 roku kolej nie poszła za pasażerem i towarem, ale zajęła pasywną postawę – mówił Krzysztof Zgorzelski, prezes Przewozów Regionalnych Sp. z o.o. podczas Forum Wizja Rozwoju, które odbywało się w Gdyni. Jego zdaniem brak przemyślanych inwestycji stał się przyczyną degradacji kolei.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Transport
Potężny cyberatak na europejskie lotniska. Loty opóźnione i odwołane
Transport
Minister infrastruktury Dariusz Klimczak: PKP Intercity przywróci połączenia do 14 miast
Transport
Polska zamknęła granicę. Chińskie towary popłyną przez rosyjską Arktykę
Transport
Pokłosie zamówienia LOT-u. Airbus podwoi zatrudnienie w Polsce
Transport
PKP Cargo musi szukać zleceń i oszczędności
Reklama
Reklama