Aktualizacja: 13.09.2018 11:26 Publikacja: 13.09.2018 11:26
Foto: Dmitry Zherdin [CC BY-SA 3.0 (https://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0)], via Wikimedia Commons
Umowa może mieć wartość ponad 3 mld dolarów i wynika z nowej strategii Aerofłotu rozwijania regionalnych połączeń — podał dziennik „Wiedomosti". Flagowy przewoźnik rosyjski poinformował w sierpniu, że jego strategia do 2023 r. będzie polegać na uruchamianiu nowych regionalnych połączeń i ośrodków przesiadkowych, a także na zwiększaniu liczby rodzimych samolotów we flocie.
Obecnie niemal dwie trzecie krajowych lotów odbywa się przez Moskwę. W maju prezydent Rosji Władimir Putin oświadczył, że udział lotów omijających stolicę powinien wzrosnąć do 50 procent w 2024 r. A prezes Witalij Sawieliew stwierdził, że "najważniejszym zadaniem Aerofłotu jest działanie w interesie rosyjskiego lotnictwa i całego kraju".
Rada nadzorcza LOT wybrała Michała Fijoła na prezesa. Tę posadę stracił 26 listopada 2024 r. Czyli w dniu, kiedy zaczęła się konsolidacja aktywów lotniczych, które przeszły z Ministerstwa Aktywów Państwowych do Ministerstwa Infrastruktury.
Więcej szybkich dróg, zmodernizowane linie kolejowe czy rozbudowa zdolności przeładunkowych portów przyciągnie nowych inwestorów i da nowy impuls do rozwoju polskiej gospodarki.
Rosyjska ropa transportowana w starych, zardzewiałych tankowcach oraz rosnąca liczba uszkodzeń kabli i rurociągów biegnących po dnie Morza Bałtyckiego wyczerpały cierpliwość Brukseli. UE opracowuje plan, który umożliwi zatrzymywanie floty cieni.
Rada Nadzorcza LOTu wybrała prezesa. Ponownie został nim Michał Fijoł. O jego powrocie na to stanowisko, które stracił 26 listopada 2024 r. „Rzeczpospolita” poinformowała jako pierwsza.
Minęło prawie dwa i pół miesiąca, odkąd w LOT nie ma prezesa. 23 stycznia rozpoczęły się rozmowy z kandydatami. A kandydatów było aż piętnastu.
Rada nadzorcza LOT wybrała Michała Fijoła na prezesa. Tę posadę stracił 26 listopada 2024 r. Czyli w dniu, kiedy zaczęła się konsolidacja aktywów lotniczych, które przeszły z Ministerstwa Aktywów Państwowych do Ministerstwa Infrastruktury.
Więcej szybkich dróg, zmodernizowane linie kolejowe czy rozbudowa zdolności przeładunkowych portów przyciągnie nowych inwestorów i da nowy impuls do rozwoju polskiej gospodarki.
Ukraiński rząd przewiduje, że transport drogowy będzie już na stałe odbywał się bez zezwoleń w przewozach do Unii Europejskiej.
Czy Polska rzeczywiście zbuduje Centralny Port Komunikacyjny? Jakie są plany rządu w sprawie nowych kolei, autostrad i przyszłości LOT-u? W najnowszym odcinku podcastu „Rzecz w tym" Bogusław Chrabota rozmawia z Maciejem Laskiem, wiceministrem infrastruktury odpowiedzialnym za CPK. Gość zdradza, jakie są terminy, finansowanie i największe wyzwania tej gigantycznej inwestycji. Czy rzeczywiście już budujemy? A może projekt jest tylko wizją?
Hotel Presidential, do niedawna działający pod marką Marriotta, powinien wstrzymać usługi hotelowe ponieważ nie spełnia przepisów przeciwpożarowych - uważa Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego. - To bzdura, mamy pozwolenie straży od listopada - odpowiada właściciel, spółka LIM Center.
Takie ostrzeżenie publikuje brytyjski rząd. W ostatnim czasie w Egipcie doszło do kilku wypadków z udziałem łodzi zabierających nurkujących turystów w morze. Jeśli ktoś rozważa tego typu podróż, powinien upewnić się, czy dana jednostka spełnia normy bezpieczeństwa.
Sieć agenta turystycznego Urlop.pl, który w listopadzie po zmianie marki z Fostertravel.pl, przeprowadził intensywną kampanię reklamową w telewizji i internecie, otwiera kolejne salony z wycieczkami.
Chiny są nie tylko największym eksporterem dóbr, zamierzają zostać także wiodącym przewoźnikiem morskim.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas