Aktualizacja: 27.05.2021 15:46 Publikacja: 27.05.2021 15:44
Foto: Bloomberg
- Sektor lotnictwa zaczyna wychodzić z kryzysu COVID-19 — stwierdził prezes Guillaume Faury. — Wiadomość dla naszych dostawców jest informacją dla całego sektora przemysłowego, aby zapewnił niezbędne możliwości i był gotowy do zmian tendencji na rynku. My równolegle przekształcamy nasz system produkcyjny, optymalizując zdolności wytwarzania samolotów i modernizując zakłady montujące maszyny z rodziny A320.
Największy na świecie producent przygotowuje się do niemal dwukrotnego zwiększenia w połowie dekady produkcji najbardziej popularnych samolotów wąskokadłubowych z obecnego poziomu ograniczonego przez pandemię, ogłosił plany produkcyjne do końca roku. Airbus potwierdził zwiększenie rytmu produkcji A320neo z obecnych 40 sztuk co miesiąc do 45 w IV kwartale, zwrócił się do dostawców, by przygotowali się do zwiększenia produkcji do 63 sztuk co miesiąc w II kwartale 2023. Kooperanci mają ponadto wziąć pod uwagę możliwość dojścia do 70 samolotów miesięcznie w I kwartale 2024 i zwiększenia rytmu nawet do 75 sztuk w 2025 r.
Grupa PKP Cargo chce zbyć udziały w Euroterminalu Sławków i Terminalach Przeładunkowych Sławków-Medyka. Zarząd z...
Po raz pierwszy Bruksela szykuje się do ukarania rosyjskiego koncernu, którego spółka zależna miała kluczowe zna...
„Mamy wreszcie bezpośrednie połączenie kolejowe z Polski do Chorwacji; ruszamy od czerwca, cztery dni w tygodniu...
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas