Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 27.05.2021 15:46 Publikacja: 27.05.2021 15:44
Foto: Bloomberg
- Sektor lotnictwa zaczyna wychodzić z kryzysu COVID-19 — stwierdził prezes Guillaume Faury. — Wiadomość dla naszych dostawców jest informacją dla całego sektora przemysłowego, aby zapewnił niezbędne możliwości i był gotowy do zmian tendencji na rynku. My równolegle przekształcamy nasz system produkcyjny, optymalizując zdolności wytwarzania samolotów i modernizując zakłady montujące maszyny z rodziny A320.
Największy na świecie producent przygotowuje się do niemal dwukrotnego zwiększenia w połowie dekady produkcji najbardziej popularnych samolotów wąskokadłubowych z obecnego poziomu ograniczonego przez pandemię, ogłosił plany produkcyjne do końca roku. Airbus potwierdził zwiększenie rytmu produkcji A320neo z obecnych 40 sztuk co miesiąc do 45 w IV kwartale, zwrócił się do dostawców, by przygotowali się do zwiększenia produkcji do 63 sztuk co miesiąc w II kwartale 2023. Kooperanci mają ponadto wziąć pod uwagę możliwość dojścia do 70 samolotów miesięcznie w I kwartale 2024 i zwiększenia rytmu nawet do 75 sztuk w 2025 r.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jedynie 0,6 proc. przesyłek nie zostało przez klientów w Polsce odebranych, co jest wynikiem rekordowym w region...
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas