Aktualizacja: 06.09.2015 16:59 Publikacja: 06.09.2015 16:59
Foto: Bloomberg
Nippon Cargo Airlines, filia Nippon Yusen anulowała 1 września kupno czterech B747 w wersji cargo, co oznacza, że koncern nie ma nowych zamówień netto w tym roku i w poprzednim. Teraz ma w portfelu 25 zadatkowanych sztuk po 379 mln dolarów, czyli na 2 lata produkcji. Anulowanie zamówienia nie będzie mieć wpływu na rytm produkcji — stwierdził rzecznik koncernu, Doug Alder.
Spadek sprzedaży największych samolotów wywołał pytania, jak długo Boeing i Airbus będą produkować samoloty dwupokładowe, bo w obu przypadkach bieżący rok miał być decydujący dla ich przyszłości. Konkurencyjny A380 Airbusa nie zdobył żadnych zamówień od 2014 r., producent ma do wykonania 148 sztuk. Europejczycy zamierzają unowocześnić silniki samolotów eksploatowanych od 10 lat, co może zwiększyć ich atrakcyjność.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas