Aktualizacja: 25.10.2015 11:13 Publikacja: 25.10.2015 11:13
Foto: Fotorzepa Filip Frydrykiewicz
Porozumienia code share pozwalają liniom lotniczym sprzedawać bilety na loty organizowane przez partnerów, co zwiększą liczbę docelowych portów i zapewnia dodatkowe przychody.
Rząd federalny zatwierdził wcześniej wszystkie 65 szlaków obsługiwanych wspólnie przez obu przewoźników od 2012 r., ale w ubiegłym roku stwierdził, że 29 z nich nie było objęte żadnym porozumieniem obu krajów. Na podstawie takiej umowy przewoźnicy ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich mogą latać do 4 niemieckich lotnisk, ale nie do stolicy, która jest siedzibą Air Berlin.
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas