Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 08:41 Publikacja: 26.05.2024 15:33
Foto: Adobestock
Moce przewozowe linii wzrosły w ciągu roku o 18 proc. do 69 mln foteli, co pozwoliło zwiększyć przewozy pasażerów o 21,4 proc. do 62 mln z 51,1 mln, obroty o 30,2 proc. do 5,07 mld euro z 3,9 mld. To dało zysk brutto 341,1 mln euro, operacyjny 438 mln i netto 366 mln, po stracie 564,6 mln rok wcześniej.
- Dobry stały popyt na transport lotniczy na naszych rynkach miął decydujący wpływ na roczne wyniki wskazując, że początkowa tendencja wzrostu po pandemii zmieniła się w zjawisko długoterminowe zachowań konsumentów — oświadczył szef linii, Jozsef Varadi. — Wizz Air był przygotowany na tę tendencję, czegoś potwierdzeniem są nasze wyniki. Położyliśmy dużi nacisk na zwiększenie skuteczności działań, zmniejszenie kosztów jednostkowych (paliwa i nie tylko), inwestowaliśmy w naszą działalność. Te starania pozwoliły przewieźć rekordową liczbę pasażerów, odzyskaliśmy rentowność zmniejszając jednocześnie korzystanie z otwartych linii kredytowych, ale zachowując całkowite zasoby wolnej gotowi — dodał.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jedynie 0,6 proc. przesyłek nie zostało przez klientów w Polsce odebranych, co jest wynikiem rekordowym w region...
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas