Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.09.2025 18:25 Publikacja: 13.04.2023 15:47
Foto: Adobe Stock
Rozprawa odbyła się 3 kwietnia 2023 roku. A BOC Aviation złożył skargę w marcu 2022 roku, krótko po rozpoczęciu przez Rosję wojny w Ukrainie. Wszystkie trzy samoloty były eksploatowane przez rosyjską AirBridge Cargo, spółkę zależną Volga-Dnepr. Lewis J. Liman, sędzia sądu okręgowego Stanów Zjednoczonych z południowego dystryktu Nowego Jorku, uznał roszczenia leasingodawcy za zasadne i orzekł na korzyść BOC Aviation, przyznając leasingodawcy 406,2 mln dol.
To już drugi sukces amerykańskiej firmy leasingowej, chociaż nadzieja na odzyskanie zasądzonej kwoty jest słaba. Po inwazji Rosji na Ukrainę BOC Aviation udało się odzyskać z AirBridge Cargo jednego B747-8F.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas