Aktualizacja: 05.05.2025 17:36 Publikacja: 21.03.2023 19:46
Socjalistyczny rząd portugalski zmienia warunki prywatyzacji narodowego przewoźnika - TAP.
Foto: Bloomberg
W ubiegłym roku TAP wypracował zysk netto 65,6 mln euro po stracie 1,6 mld rok wcześniej i poprawił obroty do 3,5 mld euro z 1,39 mld w 2021 r., także dzięki zwiększeniu przewozów pasażerów — z 5,8 mln do 13,8 mln, prawie do 81 proc. stanu sprzed pandemii. Zysk operacyjny EBIDTA wyniósł 777,7 mln euro wobec straty 999 mln przed rokiem
Przewoźnik dokonuje obecnie restrukturyzacji zgodnie z planem za 3,2 mld euro, zatwierdzonym przez Brukselę. Plan obejmuje zmniejszenie floty, redukcję zatrudnienia o kilka tysięcy osób i obniżenie większości pozostałych wynagrodzeń. Według tego planu, TAP miał dojść do zysku operacyjnego w 2023 r. i do rocznego zysku netto w 2025 r.
Nowa wersja programu dopłat do rowerów elektrycznych będzie uboższa od planowanej w ubiegłym roku. 50 mln zł ma...
Wierzę w to, że docelowo to PPL może stać się podmiotem zarządzającym nowym centralnym lotniskiem, albo przynajm...
Protest pracowników lotniska w Helsinkach spowoduje zakłócenia w rozkładzie Finnaira. To kolejne kłopoty fińskie...
Pracownicy francuskiej kolej SNCF będzie strajkować od 5 do 11 maja na apel SUD-Rail i CGT. Mimo wielu spotkań z...
Największe amerykańskie linie lotnicze wnioskują do Federal Aviation Administration o zwolnienie z obowiązku wyk...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas