Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.07.2025 21:58 Publikacja: 12.03.2023 14:50
Foto: Bloomberg
Trzeci na świecie producent samolotów, po Airbusie i Boeingu, osiągnął w ubiegłym roku dolny poziom przewidywanych widełek obrotów netto 4,5-5 mld dolarów, a w tym roku spodziewa się poprawy o 27 proc. w granicach 5,2-5,7 mld. Firma z Sao José dos Campos wyszła wreszcie z dołka wywołanego przez pandemię, pozbyła się też skutków fiaska umowę handlowej z Boeingiem.
— Nasza odbudowa finansowa zakończyła się. Po pandemii i po niedoszłej umowie z Boeingiem lata 2021-22 były okresem odbudowy. Od 2023 r. będziemy mieć lata wzrostu — powiedział Reuterowi prezes Francisco Gomes Neto.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas