Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.07.2025 10:39 Publikacja: 04.09.2022 15:53
Foto: Bloomberg
Dla Boeinga jest ważny termin tegoroczny, bo na podstawie decyzji Kongresu USA urząd lotnictwa FAA może zaakceptować jego nowe samoloty bez zmian w kokpicie. Od nowego roku zaczyna obowiązywać wymóg zainstalowania nowej sygnalizacji alarmowej, co będzie wiązać się z dodatkowymi kosztami i pracami, chyba, że Kongres przesunie swój termin.
- Pierwszy pojawi się B737 MAX 7, MAX 10 będzie następny — poinformował John Dyson dziennikarzy w Delhi. Ryanair Holdings, duży klient Amerykanów stwierdził wcześniej, że Boeing najwyraźniej zaakceptował fakt, iż nie uda mu się uzyskać certyfikacji „dziesiątki” w tym roku, ale istnieje też możliwość przesunięcia terminu zmian przez Kongres. Koniec bieżącego roku wybrano w ramach szerszej reformy przepisów dotyczących FAA po 2 tragicznych katastrach MAX-ów.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas