Lufthansa przeprasza pasażerów za utrudnienia w lato

Niemiecka Lufthansa z powodu braku personelu i ograniczeń na europejskich lotniskach nie będzie w stanie wykonać ponad trzech tysięcy połączeń. W liście do pasażerów, korzystając z kontaktów z programu lojalnościowego Miles&More, przeprasza ich za niedogodności.

Publikacja: 28.06.2022 13:59

Lufthansa przeprasza pasażerów za utrudnienia w lato

Foto: Bloomberg

To pierwszy przewoźnik w Europie, który tak się zachował. Inni, mimo takich samych problemów, najczęściej udają, że nic się nie dzieje. Enigmatycznie mówią, że „monitorują sytuację” albo odwołują loty na kilka godzin przed startem i proponują rejsy za kilka dni albo zwrot pieniędzy. Zdarza się także, że w obawie przed kontaktami z rozgoryczonymi pasażerami, przedstawiciele linii nagle zapadają się pod ziemię, służby prasowe są niedostępne, zaś w sieci pojawiają się komunikaty, jak dobrze sobie radzi linia, która w obecnej sytuacji wykonuje „prawie” wszystkie loty. To „prawie” robi ogromną różnicę. A przecież przedstawiciele linii doskonale zdają sobie sprawę, jakie kłopoty ma pasażer, który miał lecieć, a pozostał na ziemi. I są za niego odpowiedzialni.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Transport
Donald Trump stracił cierpliwość do Boeinga. Kupi dla siebie używany samolot
Transport
Ryanair gotowy zrezygnować z 330 boeingów. To efekt ceł Trumpa
Transport
Rosjanie chcą skopiować model Airbusa. Przekonali już Białoruś
Transport
CPK przyspieszy wypłatę odszkodowań za wywłaszczenia
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Transport
Dassault Aviation ma co robić. Rafale Marine dla Indii
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne