Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.12.2017 07:41 Publikacja: 15.12.2017 07:41
Foto: Bloomberg
- Potrzeby związane z rozwojem transportu lotniczego w regionie Grand Ouest uzasadniają realizację platformy, która zostanie dostosowana rozmiarami do znanych hipotez, tzn. podwojenia ruchu lotniczego do 2040 r. — oświadczył prasie premier Francji. — Istnieją dwa sposoby odpowiedzi na tę potrzeby. Pierwszym byłoby wykonanie lotniska NDDL, jak je zaprojektowano, drugim i to jest nowy element, polegałby na całkowitym dostosowaniu istniejącego lotniska Nantes Atlantique.
Oba rozwiązania mają zalety i wady — dodał premier na podstawie raportu. Odrzucił jednak ideę „Notre-Dame-des-Landes albo nic" i stwierdził: — Raport skłania nas do zastanowienia się nad wyborem, który przybierze raczej następującą formę: Notre-Dame-des-Landes albo rozbudowa lotniska Nantes Atlantique.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sobotę rano doszło do awarii systemu zarządzania ruchem lotniczym ATM_P 21 w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrz...
Po wprowadzeniu polskich kontroli ciężarówki dłużej czekają na wjazd do kraju. Dla krajowych transportowców jedn...
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas