Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.07.2025 02:10 Publikacja: 10.11.2021 13:05
Foto: bloomberg.com
Tak duży, niespodziewany sprzeciw zmusił kierownictwo koncernu do szukania rozwiązania, które zapewni bezpieczeństwo wszystkim zatrudnionym i będzie zgodne z decyzją prezydenta Joe Bidena o zaszczepieniu pracowników firm będących oficjalnymi dostawcami władz federalnych, a nie spowoduje ucieczki inżynierów i pracowników produkcyjnych — pisze Reuter. Nowy problem pojawił się, gdy koncern stara się doprowadzić do certyfikacji nowy samolot B777X i uporać się z problemami technicznymi w B787 Dreamliner i w programie pojazdu kosmicznego Starliner, a dodatkowo z mniejszym popytem i zakłóceniami w łańcuchu dostaw.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Założono, że do 2031 r. nastąpi stabilizacja sytuacji płynnościowej spółki, spłata zobowiązań, wzrost efektywnoś...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas