Reklama
Rozwiń
Reklama

Konferencja IATA. Przewoźnicy liczą straty i czekają na ruch biznesowy

Do Bostonu zjeżdżają się prezesi najważniejszych linii lotniczych świata. Spotkają się z opóźnieniem, bo doroczna konferencja Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Powietrznych (IATA) zaplanowana była na czerwiec.

Publikacja: 03.10.2021 12:10

Konferencja IATA. Przewoźnicy liczą straty i czekają na ruch biznesowy

Foto: Adobe Stock

IATA dzisiaj zrzesza prawie 300 przewoźników, którzy wykonują 82 proc. światowych połączeń.

Termin został przeniesiony na październik, bo przedstawiciele tej organizacji byli zdeterminowani, żeby branża mogła spotkać się osobiście. Będzie to pierwsze takie spotkanie od ponad 2 lat. Ale jeszcze wtedy, wiosną gdy podejmowano decyzję, że WZA IATA odbędzie się w Bostonie na zaproszenie zbazowanego tutaj przewoźnika JET Blue sądzono, że rynek amerykański do tego czasu się otworzy. Nic z tego, bo wjazd do USA jest bardzo utrudniony. Podobne konferencje z innych branż zostały odwołane.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Transport
Wielkie przejęcie na rynku taksówek w Polsce. Łączą się dwie popularne sieci
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Transport
RegioJet nie chce wojny z PKP Intercity
Transport
Dokąd jeździ Radosław Sikorski? Lista może zaskakiwać
Transport
Rosjanie przyznają: mamy kłopot z lataniem. Tych „kłopotów” jest jednak kilka
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Transport
Kolejowy symbol hamowania niemieckiej gospodarki. Kto uratuje Deutsche Bahn?
Reklama
Reklama