Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.04.2021 17:37 Publikacja: 24.04.2021 17:31
Foto: Bloomberg
Jak wynika z raportu o zrównoważonym transporcie IRJ, z takiej opcji mogłoby skorzystać nawet kilka milionów pasażerów Lufthansy. Przesiadka z samolotu do wagonu kolejowego, z której miałoby skorzystać nawet 20 proc. pasażerów Lufthansy, to wspólny projekt LH i niemieckich kolei Deutsche Bahn. W jego efekcie znacząco miałyby zmaleć emisje CO2.
Bardzo podobny projekt już zaczynają wdrażać francuskie linie Air France i austriackie Austrian Airlines. Tyle że w przypadku tych dwóch przewoźników zrobiło to z powodu zaleceń Komisji Europejskiej. Rezygnacja z części połączeń krajowych (Air France) i podniesienie cen na trasach wewnętrznych (Austrian) były warunkiem uzyskania zgody na pomoc publiczną. A KLM zrezygnował sam z siebie z rejsów pomiędzy Amsterdamem i Brukselą. Wszędzie tam zastrzeżono, że na zwolnione kierunki nie mogą wejść inni przewoźnicy. Bo nie o to chodzi w ochronie środowiska.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas