Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.02.2019 11:53 Publikacja: 21.02.2019 11:53
Foto: Bloomberg
Popyt na takie samoloty stopniowo ulegał poprawie po zapaści sprzedaży po globalnym kryzysie w 2009 r.. W ubiegłym roku liczba wydanych samolotów dyspozycyjnych wzrosła we wszystkich segmentach rynku po raz pierwszy od 5 lat, dzięki nowościom — zwróciła uwagę GAMA.
Specjaliści od prognoz i planiści w firmach spodziewają się jeszcze lepszego wyniku w bieżącym roku dzięki niedawnym premierom G500 Gulfstreama (G600 jest w końcowej fazie) i Global 7500 Bombardiera. — Porównując rok do roku na początku 2019 r. myślę, że jesteśmy w lepszej sytuacji niż na początku ubiegłego — stwierdził prezydent Gulfstreama, Mark Burns.
Od 2027 roku polecimy Airbusami A220 LOT-u. Niemal do ostatniej chwili polski przewoźnik zastanawiał się, czy wy...
Zaostrzenie konfliktu między Izraelem a Iranem i groźba jego eskalacji spowodowała potężne zakłócenie transportu...
Powtarza się sytuacja z jesieni 2024 r., kiedy kilka krajów Bliskiego Wschodu zamknęło swoją przestrzeń powietrz...
Wszystkie 34 Dreamlinery, jakie w swojej flocie mają Air India i IndiGo zostały na ziemi. Indyjski regulator dąż...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
W długofalowej prognozie światowego rynku samolotów (2025-44), ogłoszonej na dzień przed największym na świecie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas