Reklama

W 2018 r. drgnęło na rynku business jetów

Dostawy samolotów dyspozycyjnych w 2018 r. zwiększyły się w 2018 r. o 3,8 proc. do 703 sztuk, dzięki pojawieniu się popytu w Ameryce Płn. i nowościom — stwierdziła organizacja ich producentów GAMA z Waszyngtonu

Publikacja: 21.02.2019 11:53

W 2018 r. drgnęło na rynku business jetów

Foto: Bloomberg

Popyt na takie samoloty stopniowo ulegał poprawie po zapaści sprzedaży po globalnym kryzysie w 2009 r.. W ubiegłym roku liczba wydanych samolotów dyspozycyjnych wzrosła we wszystkich segmentach rynku po raz pierwszy od 5 lat, dzięki nowościom — zwróciła uwagę GAMA.

Specjaliści od prognoz i planiści w firmach spodziewają się jeszcze lepszego wyniku w bieżącym roku dzięki niedawnym premierom G500 Gulfstreama (G600 jest w końcowej fazie) i Global 7500 Bombardiera. — Porównując rok do roku na początku 2019 r. myślę, że jesteśmy w lepszej sytuacji niż na początku ubiegłego — stwierdził prezydent Gulfstreama, Mark Burns.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Transport
Rosyjski przemysł lotniczy zamiera. Przepaść między Rosją a USA i resztą świata
Transport
Zakłócenia w ruchu lotniczym przez rosyjskie drony to duży koszt dla przewoźników
Transport
Loty w Polsce opóźnione i odwołane po wtargnięciu rosyjskich dronów
Transport
Krach w lotach z Europy do USA. Łatwo znaleźć tanie bilety
Transport
Latanie we wrześniu tylko dla pasażerów o mocnych nerwach. Idzie fala strajków
Reklama
Reklama