Aktualizacja: 02.05.2015 10:19 Publikacja: 02.05.2015 10:19
Foto: Bloomberg
Obie linie zapłaciły w I kwartale mniej za paliwo, ale Air France wyjaśniła, że presja na ceny biletów i wzmacniający się dolar pochłoną jej zyski w tym roku, z kolei IAG uprzedziła, że poprawa jej zysku będzie mniejsza w II kwartale. — Rachunek za paliwo będzie większy głównie z powodu zmian kursu euro i dolara, a to istotna kwestia — stwierdził prezes IAG, Wille Walsh na spotkaniu z prasą. Linie lotnicze tracą część zysku na niższych cenach paliwa, za które płacą w dolarach. W I kwartale euro straciło do waluty amerykańskiej ponad 11 proc.
Rosyjski dyktator podpisał dekret wymuszający na rosyjskich taksówkarzach przesiadkę na samochody marki łada i a...
Rosyjska awiacja sypie się coraz mocniej. Najczęściej wysiadają silniki i opony, których rosyjskie linie nie maj...
Za unijne pieniądze PKP Intercity kupi ponad pół setki szybkich lokomotyw i zmodernizuje blisko ćwierć tysiąca w...
Grupa PKP Cargo chce zbyć udziały w Euroterminalu Sławków i Terminalach Przeładunkowych Sławków-Medyka. Zarząd z...
Po raz pierwszy Bruksela szykuje się do ukarania rosyjskiego koncernu, którego spółka zależna miała kluczowe zna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas