Aktualizacja: 27.08.2016 16:01 Publikacja: 27.08.2016 15:23
Foto: Wikipedia
Teraz same linie, dotychczas znane z obcesowości w traktowaniu pasażerów, postanowiły być dla nich milsze. Do zmiany nastawienia do wypłacania odszkodowań zostały jednak wręcz zmuszone. Będą więc bardziej szczodre w wypłacaniu odszkodowań, kiedy z ich winy lot jest odwołany, bądź opóźniony, pasażerowi, który miał ważną rezerwację odmówiono wejścia na pokład, a dostarczenie bagażu odbyło się z opóźnieniem, bądź został on uszkodzony, czy wręcz zaginął. Zmianę podejścia wymusiły na amerykańskich przewoźnikach władze lotnicze USA. Departament Transportu ukarał American Airlines grzywną w wysokości 45 tys. dolarów, Alaska Airlines i Southwest Airlines muszą zapłacić z tego powodu po 40 tys. dolarów, a United Airlines — 35 tysięcy. Wszystkie linie zostały jednocześnie zobowiązane do zadośćuczynienia pasażerom i otrzymały ostrzeżenie, że w wypadku powtórzenia się podobnej sytuacji, kara będzie o wiele większa.
Rosyjski dyktator podpisał dekret wymuszający na rosyjskich taksówkarzach przesiadkę na samochody marki łada i a...
Rosyjska awiacja sypie się coraz mocniej. Najczęściej wysiadają silniki i opony, których rosyjskie linie nie maj...
Za unijne pieniądze PKP Intercity kupi ponad pół setki szybkich lokomotyw i zmodernizuje blisko ćwierć tysiąca w...
Grupa PKP Cargo chce zbyć udziały w Euroterminalu Sławków i Terminalach Przeładunkowych Sławków-Medyka. Zarząd z...
Po raz pierwszy Bruksela szykuje się do ukarania rosyjskiego koncernu, którego spółka zależna miała kluczowe zna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas