Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 31.05.2021 15:58 Publikacja: 31.05.2021 15:55
Foto: Bloomberg
Gdyby rzeczywiście pogróżki Al Bakera miały się spełnić, to utrudniłoby to Airbusowi odbudowę biznesu po bardzo trudnym roku 2020. - Jeśli nie będziemy w stanie rozwiązać problemu, jaki z nimi mamy, to nie odbierzemy od nich jakiejkolwiek maszyny. A co więcej spowoduje to również napięcia w kontaktach z International Airlines Group i LatAm w których Qatar Airways mają udziału - otwarcie groził prezes Qatara w wywiadzie udzielonym Bloomberg Television. Zapytany o co poszło w tym sporze ? Powiedział : Niestety nie mogę powiedzieć o co tutaj chodzi . Airbus też nie miał na ten temat nic do powiedzenia. Wyjaśnił jedynie, że firma jest w nieustających kontaktach ze swoimi klientami, rozmawia na temat ich wymagań, ale szczegóły tych rozmów muszą pozostać niejawne.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas