Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Adrian Furgalski: Megalotnisko zwykle kończyło w szufladzie

Polityków każdej opcji podniecają takie wielkie projekty. Wedug niektórych megalotnisko już dawno powinno funkcjonować, ale jak widać go nie ma – mówi Adrian Furgalski, wiceprezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR, gość Pawła Rożyńskiego.

Aktualizacja: 07.04.2017 12:38 Publikacja: 07.04.2017 12:14

#RZECZoBIZNESIE: Adrian Furgalski: Megalotnisko zwykle kończyło w szufladzie

Foto: tv.rp.pl

Gość zaznacza, że Centralny Port Lotniczy jest na sinusoidzie. - Raz go budujemy, potem robimy analizy, rezygnujemy – mówi.

- W 2002 r. była analiza i gdybyśmy wtedy podjęli decyzję, że budujemy to może to miałoby sens. W 2006 r. - kolejna. Schowano ją do szuflady, tak samo w 2010 r. Pieniądze by się nawet znalazły, bo banki by je pożyczyły, ale obawiano się wtedy spustoszenia, które ten port sieje względem lotnisk regionalnych a przede wszystkim Warszawy, w którą zainwestowaliśmy około dwóch miliardów złotych – tłumaczy.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Transport
FAA ostrzega linie lotnicze przed ryzykiem lotów nad Wenezuelą
Transport
Dubai Air Show. Pokaz arabskiej siły, indyjska tragedia i rosyjska porażka
Transport
Pekin uderza w import aut do Rosji
Transport
Są chętni na portugalską linię TAP. Wciąż trwa dochodzenie w aferze korupcyjnej
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Transport
Europejskie linie chcą latać do Azji tak jak Chińczycy
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama