Reklama
Rozwiń

#RZECZoBIZNESIE: Adrian Furgalski: Megalotnisko zwykle kończyło w szufladzie

Polityków każdej opcji podniecają takie wielkie projekty. Wedug niektórych megalotnisko już dawno powinno funkcjonować, ale jak widać go nie ma – mówi Adrian Furgalski, wiceprezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR, gość Pawła Rożyńskiego.

Aktualizacja: 07.04.2017 12:38 Publikacja: 07.04.2017 12:14

#RZECZoBIZNESIE: Adrian Furgalski: Megalotnisko zwykle kończyło w szufladzie

Foto: tv.rp.pl

Gość zaznacza, że Centralny Port Lotniczy jest na sinusoidzie. - Raz go budujemy, potem robimy analizy, rezygnujemy – mówi.

- W 2002 r. była analiza i gdybyśmy wtedy podjęli decyzję, że budujemy to może to miałoby sens. W 2006 r. - kolejna. Schowano ją do szuflady, tak samo w 2010 r. Pieniądze by się nawet znalazły, bo banki by je pożyczyły, ale obawiano się wtedy spustoszenia, które ten port sieje względem lotnisk regionalnych a przede wszystkim Warszawy, w którą zainwestowaliśmy około dwóch miliardów złotych – tłumaczy.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Transport
Embraer nie poddał się w Europie po porażce w Locie. Wielkie zamówienie od SAS
Transport
Prezes PAŻP składa rezygnację. To początek gorącego lotniczego sezonu
Transport
Potężny atak hakerski na linię lotniczą. Wyciekły dane nawet 6 milionów klientów
Transport
Rusza modernizacja Okęcia. Przebudowa lotniska będzie kosztowała mniej niż planowano
Transport
PKP Cargo złożyło do sądu plan restrukturyzacyjny