Aktualizacja: 20.06.2017 20:29 Publikacja: 20.06.2017 20:29
Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz
Poprzednia kwota nie wystarczała na zrealizowanie zaplanowanego jeszcze przez ekipę PO–PSL programu drogowego na lata 2014–2023 (z perspektywą do 2025), który miał kosztować 107 mld zł. Podwyższona jednak też nie wystarczy, bo na wszystkie zaplanowane w 2015 roku przedsięwzięcia, według wyliczeń nowego kierownictwa resoru infrastruktury, potrzeba prawie 200 mln zł.
Dlatego Rada Ministrów założyła, że do końca roku powstanie nowa lista inwestycji do sfinansowania w ramach wyższego limitu. Natomiast odrębny wieloletni program ma określić zadania dostosowujące drogi krajowe do pojazdów o nacisku 11,5 t na oś, zapewniając finansowanie z budżetu. To efekt sporu z Komisją Europejską o stosowanie niezgodnych z unijnymi ograniczeń w dopuszczalnej masie pojazdów na dużej części dróg. KE pozwała w ub.r. Polskę do Trybunału Sprawiedliwości.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas