Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 03.06.2020 13:11 Publikacja: 03.06.2020 12:36
Foto: AdobeStock
Jak wynika z badań Barometr Polska-Niemcy 2020, niemal 30 proc. skojarzeń Polaków z Niemcami związana jest z tematyką wojenną. Hasła, które opisują Niemcy jako kraj z silną gospodarką i dobrobytem stanowią 14 proc. skojarzeń respondentów z Polski. 8 proc. wiąże się natomiast z kulturą, turystyką oraz językiem. Po niemieckiej stronie najliczniejsza (29 proc.) jest właśnie ta grupa skojarzeń z Polską. Skojarzenia związane z historią zajmują 7 proc. Niemcy coraz rzadziej wiążą Polaków z przestępczością i nieporządkiem (4 proc.).
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
Metro Warszawskie odbiera dokumentację pierwszego etapu prac przedprojektowych dla IV linii metra prowadzącej z...
W niedzielę wieczorem przy ulicy Powstańców 27 w podwarszawskich Ząbkach wybuchł pożar. Na początku lipca przy t...
Niepokojące sygnały z warszawskich oddziałów położniczych wskazują, że pacjentki spotykają się z dietą, która ni...
Cztery lata: tyle minęło od przyjęcia przez Sejm ustawy o odtworzeniu zachodniej pierzei placu Piłsudskiego. Min...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas