W ciągu trzech lat liczba polskich użytkowników Twittera wzrosła ponad trzykrotnie - donosi portal wirtualnemedia.pl.

W marcu 2013 roku Twitter przekroczył poziom 2 mln użytkowników, a w czerwcu - 2,5 mln. Według ostatnich danych liczba polskich użytkowników to 2,64 mln (stan na listopad 2013 roku).

Najliczniejszą grupą na Twitterze są internauci pomiędzy 15 a 24 rokiem życia (657 tys.), 25 a 34 (644 tys.) i 35 a 44 (485 tys.).

Z Twittera (według stanu z listopada ub.r.) najczęściej korzystają  osoby z wykształceniem średnim (766,7 tys.), wyższym (744,5 tys.) i bez średniego (725,4 tys.). Internautów z wykształceniem zawodowym odwiedziło serwis 400 tys.

943 tys. internautów korzystających z portalu mieszka na wsi, a jedynie 405 tysięcy zamieszkuje duże miasto (powyżej 500 tys. mieszkańców).