Na 400 billboardach i 255 citylightach kilka osób zachęca nas do tego na różne sposoby. Janusz Janczukowicz – lekarz i wykładowca wyraża to chyba najprościej: „Sztuka jest dla was". Ekonomista Aleksandra Preczyńska, dziergając czerwony szalik, przekonuje, że „Sztuka to forma relaksu". Aktor Kamil Maćkowiak, wskazując na rzeźbę Aliny Szapocznikow, zauważa, że „Sztuka ma wiele twarzy".
Do realizacji kampanii zostali zaproszeni aktywni przedstawiciele publiczności Muzeum Sztuki, należący do programu „Ms club". Klub wystartował w czerwcu ubiegłego roku i obecnie jego społeczność liczy ponad 150 osób. Może do niego przystąpić każdy, kto interesuje się kulturą i sztuką. Klubowicze cieszą się możliwościami i przywilejami, których nie mają inni zwiedzający, m.in.: mają nieograniczony bezpłatny wstęp na wszystkie wystawy w ms1, ms2 oraz Pałacu Herbsta, a także uczestniczą w wydarzeniach zamkniętych i przedpremierowych oprowadzaniach.
- Spośród klubowiczów wybraliśmy 6 osób, które zgodziły się na czas kampanii zostać oficjalnymi ambasadorami marki Muzeum Sztuki w Łodzi - mówi Anita Dalbiak, kierowniczka Działu Promocji Muzeum. Pozostała trójka to muzyk- pianista Jan Przepałkowski, inżynier elektryk Bożena Bobińska i maturzystka Paulina Szklarek . Praca nad kampanią rozpoczęła się od otwartego hasła: „Sztuka to..." , którą każdy z jej pasjonatów starał się uzupełnić własną wypowiedzią.
Droga do sztuki każdego z klubowiczów była inna."Łódzkie Muzeum Sztuki to miejsce, które odwiedzam od dzieciństwa. Mając 9 lat zostałem jednym z laureatów konkursu graficznego zorganizowanego przez ms, z czego jestem dumny do dziś" - mówi Janusz Janczukowicz.
„ Sztuka zawsze „krążyła" wokół mnie. Raz była na wyciągniecie ręki, by za chwilę oddalić się, zbyt daleko, aby jej sięgnąć. Nie można wyrzucić jej z duszy, bo wraca ze zdwojoną siłą w najmniej oczekiwanym momencie" – dodaje Aleksandra Preczyńska.