Aktualizacja: 26.09.2018 21:00 Publikacja: 26.09.2018 21:00
Foto: Adobe Stock
Firmy, którym zależy na rozwoju biznesu i silnych marek konsumenckich, nie mogą sobie pozwolić na zaniedbania nie tylko wobec pracowników, ale i kandydatów do pracy – wynika z udostępnionego „Rzeczpospolitej" raportu agencji zatrudnienia ManpowerGroup. Ponad połowa (54 proc.) ankietowanych przez nią kandydatów do pracy twierdzi, że negatywne doświadczenia z procesu rekrutacyjnego w danej firmie zmniejsza ich chęć do zakupu jej produktów czy usług. W Polsce takich odpowiedzi było jeszcze więcej, bo 59 proc.
Nie tylko branża i miejsce zamieszkania, ale również wysokość wynagrodzenia mają wpływ na możliwość pracy z domu.
Przy rosnącej presji na efektywność powinni o nią zadbać też pracownicy, co może też oznaczać inne podejście do...
Są pokorni, nieroszczeniowi, pracowici, przygotowani na najgorsze warunki i najniższą płacę. Koreańczycy z Półno...
Różnice między oceną najbardziej atrakcyjnych pracodawców a firm, w których pracujemy, są teraz znacząco mniejsz...
Globalne przyspieszenie cyfryzacji pobudza unijny rynek pracy w IT. W ubiegłym roku liczba zatrudnionych tam pro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas