Źle rekrutujesz, tracisz biznes

Aż 59 proc. kandydatów do pracy negatywne wrażenia z rekrutacji zniechęcają do usług i produktów firmy.

Publikacja: 26.09.2018 21:00

Źle rekrutujesz, tracisz biznes

Foto: Adobe Stock

Firmy, którym zależy na rozwoju biznesu i silnych marek konsumenckich, nie mogą sobie pozwolić na zaniedbania nie tylko wobec pracowników, ale i kandydatów do pracy – wynika z udostępnionego „Rzeczpospolitej" raportu agencji zatrudnienia ManpowerGroup. Ponad połowa (54 proc.) ankietowanych przez nią kandydatów do pracy twierdzi, że negatywne doświadczenia z procesu rekrutacyjnego w danej firmie zmniejsza ich chęć do zakupu jej produktów czy usług. W Polsce takich odpowiedzi było jeszcze więcej, bo 59 proc.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Rynek pracy
Z wyższymi zarobkami łatwiej jest o zdalną pracę
Rynek pracy
Nie pracuj jak mrówka. Lepiej weź przykład z surykatki
Rynek pracy
Już nie tylko w okopach. Koreańczycy zaludniają rosyjskie fabryki
Rynek pracy
Polskim firmom już bliżej do idealnego pracodawcy?
Rynek pracy
Już ponad 10 milionów specjalistów ICT w Unii Europejskiej