Reklama

Źle rekrutujesz, tracisz biznes

Aż 59 proc. kandydatów do pracy negatywne wrażenia z rekrutacji zniechęcają do usług i produktów firmy.

Publikacja: 26.09.2018 21:00

Źle rekrutujesz, tracisz biznes

Foto: Adobe Stock

Firmy, którym zależy na rozwoju biznesu i silnych marek konsumenckich, nie mogą sobie pozwolić na zaniedbania nie tylko wobec pracowników, ale i kandydatów do pracy – wynika z udostępnionego „Rzeczpospolitej" raportu agencji zatrudnienia ManpowerGroup. Ponad połowa (54 proc.) ankietowanych przez nią kandydatów do pracy twierdzi, że negatywne doświadczenia z procesu rekrutacyjnego w danej firmie zmniejsza ich chęć do zakupu jej produktów czy usług. W Polsce takich odpowiedzi było jeszcze więcej, bo 59 proc.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Rynek pracy
Polscy szefowie dopiero uczą się budować osobistą markę
Rynek pracy
Małe szanse na skrócenie kolejek do lekarzy
Rynek pracy
Weto Karola Nawrockiego może utrudnić życie polskim firmom i pracownikom z Ukrainy
Rynek pracy
GUS: stopa bezrobocia w Polsce wzrosła do 5,4 proc. Przyczyną zmiany regulacyjne
Rynek pracy
Solidny wzrost przeciętnego wynagrodzenia. Spadło zatrudnienie. Stopy w dół?
Reklama
Reklama