Aktualizacja: 10.10.2016 07:40 Publikacja: 09.10.2016 20:41
O ile jeszcze przed trzema laty prawie 50 proc. Polaków zajmujących się sprzedażą bezpośrednią miało poniżej 30 lat, o tyle ostatnio ich odsetek spadł do 37 proc. Zwiększył się zaś – i to o ponad jedną trzecią (do niemal 30 proc). – udział sprzedawców powyżej 40. roku życia – wynika z danych Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB).
Jego dyrektor generalny Mirosław Luboń przypisuje tę zmianę sytuacji na rynku pracy, gdzie dojrzałym pracownikom, zwolnionym wskutek pokryzysowych cięć, trudniej było o nową pracę. Szukali więc zarobków w sprzedaży bezpośredniej.
Są pokorni, nieroszczeniowi, pracowici, przygotowani na najgorsze warunki i najniższą płacę. Koreańczycy z Półno...
Różnice między oceną najbardziej atrakcyjnych pracodawców a firm, w których pracujemy, są teraz znacząco mniejsz...
Globalne przyspieszenie cyfryzacji pobudza unijny rynek pracy w IT. W ubiegłym roku liczba zatrudnionych tam pro...
Bezrobocie we Francji skoczyło w I kwartale 2025 r. o 8,7 proc. wobec IV kwartału 2024 r. - z 3,1 mln do 3,4 mln...
Wybór ofert pracy w HR jest teraz o połowę mniejszy niż w pierwszych latach po pandemii. I podobnie jak w IT, ro...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas