Reklama

Sprzedaż bezpośrednia zabiega o milenialsów

Poprzez rozwój w internecie branża stara się dotrzeć do klientów oraz konsultantów z pokolenia Y, których udział w ostatnich latach spadał.

Aktualizacja: 10.10.2016 07:40 Publikacja: 09.10.2016 20:41

Sprzedaż bezpośrednia zabiega o milenialsów

O ile jeszcze przed trzema laty prawie 50 proc. Polaków zajmujących się sprzedażą bezpośrednią miało poniżej 30 lat, o tyle ostatnio ich odsetek spadł do 37 proc. Zwiększył się zaś – i to o ponad jedną trzecią (do niemal 30 proc). – udział sprzedawców powyżej 40. roku życia – wynika z danych Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB).

Jego dyrektor generalny Mirosław Luboń przypisuje tę zmianę sytuacji na rynku pracy, gdzie dojrzałym pracownikom, zwolnionym wskutek pokryzysowych cięć, trudniej było o nową pracę. Szukali więc zarobków w sprzedaży bezpośredniej.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Rynek pracy
Co dwudziesty pracownik w Polsce to Ukrainiec, co trzynasty – cudzoziemiec
Rynek pracy
W Europie pracuje się coraz lepiej, choć wciąż niezbyt zdrowo
Rynek pracy
Polscy szefowie dopiero uczą się budować osobistą markę
Rynek pracy
Małe szanse na skrócenie kolejek do lekarzy
Rynek pracy
Weto Karola Nawrockiego może utrudnić życie polskim firmom i pracownikom z Ukrainy
Reklama
Reklama