Reklama
Rozwiń
Reklama

Raport Deloitte - studenci liczą na rozwój zawodowy w banku

Chcąc przyciągnąć talenty, banki muszą zadbać o bardziej elastyczną kulturę organizacyjną.

Publikacja: 10.12.2014 06:55

Jak wynika z badania, młodzi Polacy zainteresowani karierą w bankowości stawiają na duże, znane inst

Jak wynika z badania, młodzi Polacy zainteresowani karierą w bankowości stawiają na duże, znane instytucje .

Foto: Fotorzepa

Szkolenia i programy rozwojowe oraz liderzy wspierający rozwój pracowników – to atuty pracy w bankowości najbardziej przemawiające do studentów kierunków biznesowych na świecie. Wskazywał je co drugi z uczestników badania „Talenty w bankowości", które wśród 174 tys. studentów z 31 krajów (w tym ponad 6,6 tys. z Polski) przeprowadziła firma doradcza Deloitte we współpracy z agencją badawczą Universum.

Jak się jednak okazuje, te oraz inne cenione przez młodych ludzi atuty kariery w bankach nie wystarczają już, by utrzymać pozycję lidera wśród preferowanych pracodawców. W tym roku sektor bankowy utracił ją na świecie na rzecz FMCG.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Promocja Świąteczna!

Wybierz roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Pierwszy rok 179 zł, potem 390 zł pobierane automatycznie co roku.

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Rynek pracy
Ludzie, innowacje i odpowiedzialność społeczna
Rynek pracy
W 2026 r. firmy będą musiały walczyć o specjalistów AI i cybersecurity
Rynek pracy
Co dziewiąty pracujący w Polsce ma tylko umowę zlecenie – dane GUS
Rynek pracy
Coraz mniej wakatów na zamrożonym rynku pracy
Rynek pracy
Gwiazdkowe nadzieje polskich pracowników
Materiał Promocyjny
W kierunku zrównoważonej przyszłości – konkretne działania
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama