Jesteś lepszy niż ta praca – pod tym hasłem swoją kampanię wizerunkową prowadzi od tygodnia portal rekrutacyjny monsterpolska.pl. Promując swoje usługi, zachęca Polaków, by pomyśleli o zmianie pracy. Zachęca szczególnie młodych pracowników – takich jak bohater animowanych spotów kampanii, który rozpoczyna karierę od stanowiska juniora, a potem, obarczany kolejnymi obowiązkami, czuje się niedoceniony, co z każdym dniem zwiększa jego frustrację.
Jak podkreśla Małgorzata Majewska, menedżer marketingu w Monster Polska, kampania promując markę serwisu, ma pokazać kandydatom, że znalezienie lepszej pracy to ich decyzja, i zachęcić do jej podjęcia. Jak wynika z danych firmy doradczej Hay Group, takie zachęty mogą być skuteczne. Ubiegłoroczna poprawa koniunktury na rynku pracy mogła przyczynić się do wzrostu rotacji w polskich firmach, która w październiku zwiększyła się do 14 proc. z 10 proc. rok wcześniej. – Pracownicy czując się bezpieczniej, zaczynają rozglądać się po rynku – ocenia Mirosława Kowalczuk, dyrektor w Hay Group Polska.