Reklama

Daria Chibner: Wiceminister walczy z Dniem Chłopaka. Tak kończy feminizm

Wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego Karolina Zioło-Pużuk skutecznie walczy z Dniem Chłopaka, ponieważ „nie jest to żadne święto". Takie działania są o wiele bardziej szkodliwe niż się na pierwszy rzut oka wydaje. Stanowią świadectwo postawy, dzięki której możemy zapomnieć o jakiejkolwiek równości między płciami.

Publikacja: 02.03.2025 20:45

Karolina Zioło-Pużuk

Karolina Zioło-Pużuk

Foto: PAP/Albert Zawada

Na debacie „Nierównowagi płci w środowisku naukowym i eksperckim: bez eskalacji konfliktów?" organizowanej przez Instytut Spraw Publicznych, Polskie Towarzystwo Nauk Politycznych i Komitet Nauk Politycznych Polskiej Akademii Nauk wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego Karolina Zioło-Pużuk z Lewicy stwierdziła, że „skutecznie walczy z Dniem Chłopaka, bo to nie jest żadne święto. Bo argument jest taki, dlaczego wy dostajecie kwiatek, a my nie możemy też dostać raz do roku czekoladki? No nie! Bo pozostałe dni to jest tak naprawdę dzień chłopaka!”. Okazuje się zatem, że jeśli chłopcy w podstawówce dostaną czekoladki podczas swojego święta, to jest to nie tylko wspieranie patriarchatu, lecz także wytrych do ograniczania kobietom praw.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Publicystyka
Jacek Nizinkiewicz: Karol Nawrocki potwierdził na Radzie Gabinetowej, jaki jest jego główny cel
Publicystyka
Joanna Ćwiek-Świdecka: Panie Prezydencie, naprawdę wytyka Pan Ukraińcom leczenie dzieci z rakiem?
Publicystyka
Zuzanna Dąbrowska: Antyukraińskie żniwa prezydenta Nawrockiego
Publicystyka
Roman Kuźniar: Fiasko „strategii szaleńca”
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Publicystyka
Marek Migalski: Duopol PO-PiS wiecznie żywy
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama