Reklama
Rozwiń
Reklama

Bogdan Zdrojewski: Nienawidzę kampanii wyborczych

Minister kultury Bogdan Zdrojewski stwierdził, że kampania wyborcza jest nieciekawa, a rządzenie w czasach kryzysu pozbawia polityków radości

Publikacja: 20.09.2011 13:11

Bogdan Zdrojewski: Nienawidzę kampanii wyborczych

Foto: W Sieci Opinii

Według ministra kampania wyborcza nie jest interesująca:

Czujemy ciężar odpowiedzialności za rządzenie państwem w okresie bardzo silnego światowego, nie tylko europejskiego kryzysu, i w związku z tym nie ma w nas takiej radości, nie ma w nas takiej lekkości. (...) Ta kampania jest z punktu widzenia wyborców prawdopodobnie mało ciekawa. Unika PiS debat, co powoduje, że pojawia się też taka luka w dyskursie tym politycznym, natomiast wydaje mi się, że sami wyborcy w tej chwili są w takim obszarze poważnego zmęczenia, zmęczenia kampaniami.

Zdrojewski przekonuje wyborców do głosowania w niekonwencjonalny sposób:

Na pocieszenie mogę powiedzieć, że 2012 i 2013 będzie bez wyborów, będą dwa lata, o czym zapominamy, bez konieczności zmierzania do urn, więc warto się zmobilizować, pójść na te wybory w 2011 roku za 3 tygodnie, bo potem jest duża, duża, duża przerwa.

Minister przyznał, dlaczego nie lubi okresu kampanii wyborczej:

Reklama
Reklama

Ja nie lubię kampanii wyborczych. Za miękko powiedziałem, nienawidzę kampanii wyborczych, bo są to takie okresy, w których ta prawdziwa praca, która powinna być oceniana, także moja praca, po 4 latach gdzieś tam znika i pojawiają się takie zapotrzebowania na projekty bardziej piarowskie, takie reklamiarskie. (...) Ja zrezygnowałem ze swojego limitu, nie prowadzę kampanii indywidualnej w ogóle.

Zdrojewski nakreślił nam obraz sceny politycznej: politycy w czasie kryzysu po prostu się smucą.

Według ministra kampania wyborcza nie jest interesująca:

Czujemy ciężar odpowiedzialności za rządzenie państwem w okresie bardzo silnego światowego, nie tylko europejskiego kryzysu, i w związku z tym nie ma w nas takiej radości, nie ma w nas takiej lekkości. (...) Ta kampania jest z punktu widzenia wyborców prawdopodobnie mało ciekawa. Unika PiS debat, co powoduje, że pojawia się też taka luka w dyskursie tym politycznym, natomiast wydaje mi się, że sami wyborcy w tej chwili są w takim obszarze poważnego zmęczenia, zmęczenia kampaniami.

Reklama
Publicystyka
Jan Zielonka: Holenderskie lekcje dla Polski
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Publicystyka
Bogusław Chrabota: Projekt ustawy o mediach publicznych na gruzach systemu
Publicystyka
Marek Cichocki: Czy Niemcom w ogóle można ufać?
Publicystyka
Estera Flieger: Konkurs na prezesa IPN wygrał Karol Polejowski, ale to i tak bez znaczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Publicystyka
Marek A. Cichocki: Historyczna przegrana Unii Europejskiej
Reklama
Reklama